hye...tiba-tiba aku terjaga dari tidur. Mimpikan sejarah lama, kesalahan yang aku sendiri cipta suatu masa dulu.. Cukup buat hati aku terluka lagi. Perasaan tu datang tiba-tiba. Hahaha..aku emo plak pagi-pagi buta ni.. Esok pagi kul 8 da kelas memandu again. Walau tak best camne sekalipun, aku tetap jugak akan dapatkan lesen lorry.heheee..gimik je..lesen kereta ok :)

ada apa dengan kenangan??
kenangan adalah sesuatu untuk dikenang dan dijadikan pedoman hidup. Kalau kenangan tu manis boleh la kita jadikan sesuatu yang akan wat kita tersenyum di saat berduka. Tapi..kalau kenangan tu tak best perlukah kita menangis? menangis dan terus menangis? hello, menangis tak bermakna lemah ok..

Kata orang zaman kat U la zaman mencipta kenangan paling banyak dan best bersama kawan-kawan. Kata orang la kan..kesahihannya aku pun tak tau. ask urself ok?

Dulu masa zaman muda aku pernah wat satu kesalahan terbesar dalam hidup aku. suspen tak bunyi??heheee.. Zaman muda la sangat no.. i mean zaman berhingus masa diploma dulu..lalalalalalaaa...kenangan oh kenangan. Cukup menyakitkan..

Tiap kali bila ada yang mengungkit kenangan tu hati ni mesti  nak terguris dan terhiris. Walau sekadar gurauan aku sendiri yang over nak terasa hati. Konon-konon aku nak mengawal perasaan tu..tapi dia datang sendiri. Aku tetap nak terasa jugak.. Terkadang aku menyesal dengan kesilapan yang aku ciptakan ni. Terkadang aku sendiri yang memilih untuk lukakan hati sendiri. ha..motif?? aku emo lagi..heehehee..

ha..ni lah kesannya bila terjaga time pagi-pagi buta camni. Bukan nak solat tahajud ke ape..dok intai ke langit & menulis & menulis.. Tahla..malam ni agak emosi ye..Mungkin effect kepada mimpi tadi. Mimpi kepada kenangan yang sangat menyakitkan.. 

~as i think about my past, the tears will come out~