demi semua yang aku jalani bersamamu
kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku

tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa surga dalam hatiku


kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani…

hola..hehehe..amacam lirik lagu di atas? ok x? cukup jiwang x?hikhik..bukan aku tulis k..aku copy je.. ni lagu jiwang yang aku suka sejak 2009..kalo dengar versi yang slow lagi best..

sebenarnya lagu di atas takde kaitan pun dengan entry kali ni. saje  ambik mood melalui lagu ni.

tak lame lagi sem baru akan bermula iaitu pada 3hb Januari 2011. Diary tahun baru pun aku dah beli.hehee... memang hobi aku tulis diary. Bagi aku momment2 best dalam hidup perlu dicatatkan. kalau x lupa plak nanti.. momment yang tak best pun aku coretkan kt dalam diari. At least kita dapat luahkan everything dalam diari tu. hg suka ke, duka ke, marah ke..semua boleh tulis.. best2 :)

ada apa dengan tahun baru 2011?
tak tau ada ape..hanya Allah yang tau ape yang akan berlaku nnt. Bak orang selalu kata. kita hanya merancang, Allah yang tentukan.. bukan sekadar kata2 tapi betul ok..memang Allah s.w.t yang tentukan..

sebenarnya aku dilanda satu perasaan yang sangat mengganggu jiwa aku. perasaan takut aku kira. takut nak menghadapi hari2 yang bakal mencabar.huaaa...

tahun depan tahun akhir aku sbg student. Pastu akan akan ke stage seterusnya iaitu BEKERJA. wah!! apsal yang takut sangat tah..

sekian


when i close my eyes, i become frightened of the next day approaching~