MENGINTAI KE LANGIT..

ku mendongak ke awan mencari bulan di siang hari.. bisakah aku temui??

ceria dalam gundah
senyum dalam derita
sebagai pelindung kedukaanku
semoga pelangi indah itu terpancar 
membawa sinar cahaya kegembiraan
buat kau dan dia

jambatan ini hampir runtuh
langkah ini makin rapuh
aku takkan mengeluh
biar tumpah sejuta peluh

aku takkan mengalah
takkan ku biar semangatku patah
biar luka makin parah
akan ku perjuangkan mimpiku yang tak sudah

anganku
cintaku
kasihku
kembalilah
aku masih menunggumu

salam sayang:zaizai@mamatermuda


i choose to keep it 
dig a big hole inside
throw it far away 
deep into my heart
i wish i hope
when i wake up tomorrow
the miracles come out 


after all..i am a loser..



I'm feeling so alone now tonight
Even though you're here by my side
Is there something on your mind
From the world you'd left behind

I feel as if the loved shared before 
Doesn't wanna be here no more
And if there's something on your mind
There's never been a better time
To tell me

Do you love me
Still wanting me
Like I need you, oh

There came a crossing on the road
If only there were signs to show me
Which direction I should go
I live my life with no regrets
It hasn't caught up on me yet
But I never knew I was losing you

I wonder as you walk through the door
Are you gonna hurt me some more
Never took you for the kind
Who would play up on my mind

Tell me what are you looking for
I can't play your games anymore
And when there's something on my mind
I will always find the time
To tell you

I still love you
Still wanting you
How I need you, oh

There came a crossing on the road
If only there were signs to show me
Which direction I should go
I live my life with no regrets
It hasn't caught up on me yet
Well I never knew I was losing you
Losing you

It's not for the first time
That someone else has hurt me
By faking it too long
Where did we go wrong, yeah

There came a crossing on the road
If only there were signs to show me
Which direction I should go
I live my life with no regrets
It hasn't caught up on me yet
Well I never knew I was losing you

There came a crossing on the road
If only there were signs to show me
Which direction I should go
I live my life with no regrets
It hasn't caught up on me yet
Well I never knew I was losing you
Losing you

Peoples keep blaming on you till they know the reality

after they realized the truth then one word came out

"SORRY"..

SORRY, UR SORRY IS REJECTED!!


Dengan ini aku umumkan aku da 17 lagu kat blog aku. yihaa!! excited..hgpa pilih la nak dengaq lagu apa na. Kalau entry sedih pilih lagu sedih.. kalau entry gumbira..dengaq lagu gembira. mai mai mai...dengaq lagu kat blog saya. hahaha...
lagu lama semua. aku kan old timer sikit...huhu

kalau korang nak letak gak p kat mixpot.com.

sekian~

kalau tangan kena pisau pastu letak limau agak2 sakit x?

kalau tangan luka kena pisau kalau taruk garam pedih x?

kalau letak dua-dua skali??

Dalam kelas OM kn?
R.I.N.D.U


     Hai bloggers. It's me mamatermuda.come again..with my new entry title R.i.N.D.U.. Sejujurnya aku rindu sangat2 pada orang yang namanya Nur Faten Farah, Noor Hana dan Nor Laily. 3 insan yang cukup buat aku bahagia masa zaman diploma dulu. Habis je diploma masing2 bawak diri. Faten meneruskan perjuangan dia dalam bidang pemasaran. Hana plak turut sama kat arau dengan aku tapi berlainan jurusan. Dan disebabkan itu jugak dan makin jauh. Sibuk dengan activity masing2. Aku dan Laily masih lagi bersama. Kebetulan memilih jurusan yang sama dan ditempatkan di universiti yang sama, di bilik yang sama dan rumah sewa yang sama. hmm..kenangan..cukup mengusik jiwa...

Ingat lagi waktu tu..
Malam, kul 8 lebih kat Merbok. Ada kelas malam..Kami berempat kelam kabut daki tingkat atas bangunan. Takde orang pun. Tiba2 gelap..hantu!!!!! haha...rupanya kami berempat salah kelas. Terkepit jalan turun bawah sebab takut. (Hana & Lily..time turun tangga tu lampu padam sebab aten yang main la. tapi yang padam kali kedua tu sape yg main lampu??? )hehe...rindu sgt.

Ingat lagi waktu tu..
Kita sama2 makan kat tangga blok B. Aku suap korang kan? Dah la tangan tak basuh..korang main makan je..kan? kan? Aduh!! rasa macam benda cucuk-cucuk kat jantung ni. Maknenya rindu sangat kat kenangan kita tu..

Ingat lagi waktu tu..
Kita outing pastu kita semua beli baju baru kan? heehhe...Beli kat kedai luar kt Giant. Balik je kta main make up2. hahahahha..macam2 la...

Ingat lagi waktu tu..
Kelas mandarin. Kita dok belakang skali. Dengan wajah laoshi yang ala2 raja lawak tu buat kita pecah perut. Tapi kita cuma gelak bila orang lain diam. Sebab kita dok belakang. Info smpai lambat sikit. Orang habis gelak baru kita gelak. Aneh betul kita ni.kn?kn?


Ingat lagi waktu tu..
Kelas laoshi lagi. Kali ni dok belakang jugak. Hana dok tepi pintu. Pastu aku, Laily and Aten. Hana bisik2 kat aku kata ada bunyi kat luar. Bila tgk xde sape. Ape lagi..meremang bulu roma. Aku & hana konon2 cool..pastu pintu tu ada orang tarik2 plak dah. Lagi la menggigil kami dua. Ape lagi..lari p dok depan time laoshi tgh sibuk ngajar.hikhik.. Bila nampak aku & Hana bangun dok tempat lain..Laily pun slamber bangun pindah tempat. Tinggal aten sorang2. Pstu semua orang tengok Aten. Diorang ingat kami semua lari sebab aten kentut.hahahaha..kesian Aten. jadi mangsa ketakutan aku dan Hana. AHAHHahahahaha.. (aku gelak tapi  nangis ni.sbb aku rindu sangat kat hangpa 3. :'(

Hmm..nampaknya..zaman diploma dah berakhir. begitu jugak zaman ijazah kita. Xlama lagi kita akan masuk alam lain. Alam kerja kata orang. Aku doa..moga kita ber4 berjaya dalam hidup masing. Moga kita dipanjangkan umor dan dikekalkan jodoh untuk terus bersahabat.


Aku cinta..aku rindu..pada kau yang bergelak sahabat..moga  kasih kita terus mewangi dan segar bak kelopak mawar.

salam sayang

zaizai @mamatermuda

Sesakkan Trafik Anda Di Sini

There was an error in this gadget

Facebook Badge

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002776172427

About this blog

Ku lakar sebuah kehidupan...ku coret dalam tulisan :)

Pageviews

Powered by Blogger.

Followers

About Me

My Photo
norzaidah
selama, perak, Malaysia
berkongsi rasa melalui penulisan..
View my complete profile

ShoutMix chat widget

autumn in my heart

Melancholy - Sad piano_violin music


Powered by mp3ye.eu

Its Me

Its Me

Waktu sekarang

Menarik

Klik !