sekian lama tidak memblogger..i'm back!

exam tak habis lagi. tinggal 1 paper 10hb ni. Risk Management. jap tadi baru setel paper COMPENSATION. Aduhai..aku dapat merasakan kehancusan jawapan aku tadi. bukan je paper tadi bahkan paper2 sebelum ni. hasilnya! aku sangat serabut sekarang ni. Semalam siap mimpi pasal result yang jatuh merudum tu. ngeri sangat..huhu..

Dimaklumkah rumah sewa aku takdak air lagi. arhhh..menambahkan keserabutan di jiwa je. hari-hari dengan muka xmandi masuk kolej tumpang mandi. sabor jela. sangat-sangatla menduga exam kali ni.

lagi serabut bila note untuk paper risk entah ke mana. 

dan menantikan surat practikal pun wat aku bertambah serabut.. dalam emel da dapat tapi tunggu surat dari company tu x jugak sampai..huhu..

alkisah pracktikal :


Kepada Cik Norzaidah Binti Mad Daud,

Ingin diberitahu,berhubung perkara dibawah,pihak kami tidak dapat memberi elaun praktikal seperti yang diminta sebanyak RM2000.00.Pihak kami hanya akan memberi elaun untuk praktikal mengikut kelulusan Cik Norzaidah adalah sebanyak RM700.00.Sekiranya berminat sila hubungi saya.


emel ni aku dapat dari company yg aku apply tu. tersangatla lawak bila aku tersalah bagi resume. terbagi resume yang ada expected salary lak tu. nak apply practical xperlu tulis expected salary. ikut suka company la nak bagi elaun or x. aiyok!! wat malu je norzaidah ni.

aku da kol company tu..seb bek diorg stuju nak ambik aku. elaun 700 kira orite la kan? kn?

kpd encik company, tolong la fax surat cepat. kalau stuju ambikk kot fon je mane leh..please please...sy mau surat itu.huhu...

sekian

semoga serabut ini berkurangan..hahah... tata.