As-salam...hye bloggers..hye readers.. :)

nice tak tajuk entry kali ni? entry memujuk hati sendiri.. bila hati berduka..bila hati mahu berbicara..laptop usangku dihidupkan..dendangan lagu-lagu tangkap leleh dipasang.ambik mood nak menulis katakan.hahaha.. Ya, aku mahu menulis..aku mahu jadi HR person yg menulis.lalalala...

Alkisah camni..aku sedang merajuk dengan diri sendiri sekarang ni. Merajuk sebab aku selalu mengabaikan perasaan sendiri dan selalu memikirkan orang lain.  So, aku selalu lepaskan ape je yg sepatutnya jadi milik aku dan bagi kat orang lain. Yang paling tak best tu orang tu tak ucap terima kasih pun .hishh...sentap!!

Perkara yang paling teruk aku dah buat ri ni adalah aku sanggup meng"heartbroken"kan hati orang yg paling rapat dengan aku..orang yang paling sayangkan aku demi orang lain. waahh!! very bad mamatermuda! Kononnya aku nak jaga hati orang yang satu pihak lagi. Sekali tipah tertipu da..hishh!! geramnyaaaaa dgn diri sendiri.

Setelah menyedari kesalahan aku yang dah melukakan hati Encik Brokoli (saje letak nama brokoli sbb tgh makan sayur tu skang ni..hahaha), maka aku pun memohon maaf kepada beliau. Tapi dalam hati rasa sangatlah bersalah..ohoo..dislike2. Dia cakap dia dah maafkan tapi tetap rasa  tak puas hati dengan diri sendiri. So mintak maaf banyak2 lagi ngan beliau. Lalu beliau berkata... "saya pun dah banyak2 kali bg maaf kat awak. sampai nak habis plak.heee" .. aku pun menjawab, "saya memang nak habiskan semua maaf awak tu supaya lain kali sy takut nak wat salah dah. sbb maaf awak dah habis".. hohoh...maksud aku aku akan cuba untuk tidak mengulangi kesalahan yang sama sebab tiada lagi maaf bagimu kalau wat salah next time.hehee... :)

Jadi kepada Mr.Brokoli, saya nak buat ucapan kat awak :

up! (angkat tangan cam baca ikrar)

saya, Norzaidah binti Mad Daud..ingin memohon maaf dari anda atas semua kesalahan saya selama ini. Saya, ingin mengucapkan terima kasih kerana sentiasa support perjalanan hidup sy selama ni.hehehehe..(senyum kerang ni). Walau pun senyum ni busuk..sy ikhlas ok!
sambung balik..saya, berjanji akan cuba untuk tidak terlalu memikirkan perasaan orang lain sangat kerana tetapi sy akan memikirkan perasaan saya sendiri dan semestinya perasaan awak. Dan ketahuilah bahawa saya sangat sayangkan awak. (feeeeeeewwwwitttt..pengakuan berani mati).

down! (turun tangan)

setiap detik tawa kita..setiap gurauan berjenaka..sekadar menghiburkan hati yang terluka.!

ku akan membahagiakan hatimu sayang~feewwitt!!